Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, February 11, 2006

Hin-uno Mo Ako Pasakaun?

Itsong: Hin-uno mo ako pasakaun
Sa baeay ninyo nga ginapalibutan it saesaeon?

Bing: Mabuhay eon kita nga ginapasaylo
May pangabay eang galing ako.
Kun mabueoe mo ro barangaw
Ikaw gid dayon rang hakson.

Itsong:Sige akon nga bueon ro barangaw ngaron
Indi eang ibutang sa tunga naton
Kundi aton pa nga eubid-eubiron
Agod ibugkos sa buhok naton.

Bing: Indi eon lang gali pagbueon ro barangaw.
Kuhiton mo eon lang gali ro buean sa ibabaw
Kon imo eon ngani nga mabuoe
Aton ron nga paligid-ligiron sa paead naton.

Itsong: Mayad man ngani ron kon buean eon lang rang bueon
Ay mabuhay kon aton ron nga tueokon
Buko't paris sa baeangaw
Nga kon may asaw-asaw eang kon magbanhaw.

Bing: Peru kon indi mo ngani ro buean mabuoe
Indi ka eon magpakita kakon
Sigurado gid nga sa impiyerno ka pueoton
Agod igto pati ring kaeag paitumon

Itsong: Maski siin mo pa ako ihaboy
Kon maruyon ring handum
Peru indi ako magpati nga sa impiyerno ako daehon
Ay ro Dios naton mapasinsiyahon.

Bing: Mapasinsiyahon ngani ro Dios naton
Peru indi sa mga tawo nga pusong.

Itsong:Sin-o ro pusong?
Ako nga nagahigugma kimo
O ro tawo nga maski may gusto
Ginapaantos anay bag-o imaw but-on?

Bing: Paano abi kita but-on
Ay maski ro bituon
Ag ro puti nga buean
Ginaprenda mo kakon?

3 comments:

juanD said...

Sir,

Are you from UP Visayas, I'm here now in India and seen your blog while surfing in the net. Your name is familiar but can't remember much..

cpmarjun@hotmail.com

Melchor F. Cichon said...

Thanks God you are now in a better place--India.
Indeed, I am the same person who saw at UPV-CFOS.

MarkTayco said...

Ah, sir, matsa pamilyar ta inyung ngaean, di ko eang maalala kung siin ko habatian, sir puydi mag pakutana, iya abi ako sa cebu makarun ag ga pinakutana sanda it kung nanu nga dayalekto compose ro aklanun, medjo mayad kating sir sa aklanun, kaya kimu ko lang na pakutana, hai ro mga tawo abi iya, inde masaligan, pras man abi sanda kakun nga wa man kasayod kung anu ro mga hiram na salita it aklanun