Total Pageviews

Search This Blog

Friday, December 16, 2011

Si Isiw

Si Isiw

Ni Melchor F. Cichon

Dec. 14, 2011





“Nay”, hambae ni Isiw sa anang Nanay, “indi ako pagtaw-an ni Piso it eago."

Si Piso hay igmanghod ni Isiw.

“Taw-i, man ring magueang ay”, hambae ka andang Nanay ni Isiw ag ni Piso.

“Indi’d ang,” sabat ni Piso. “Kaina haghambae ako kana nga buligan nana ako’t pagkahkah, owa gid nana ako pagbulige. “

“Paano Nay ay ginahipid ko pa rang mga baeahibo. Owa’t eabot nga basa, nagagumon pa.”

“Amo gid man ron imaw, bukon abi Nay? Tamad! Gusto eang nga matueon, indi magbulig it pagkahkah.”

“Taw-i man imaw,Piso. Maski sangkiriti eang."

Gintueok ni Nanay nanda si Isiw ag naghambae, "Pero Isiw, sa oman magbulig ka man it pagkahkah agod buko’t malisod ro pag-usoy it atong pagkaon. “

“Huo ‘Nay, mabulig eon ako sa masunod. Pero taw-i anay ako nang Piso it eago.”

“O, sige. Taw-an kita makaron, pero promise mabulig ka eon kakon sa mga masunod nga pag-usoy naton it pagkaon.”

“Huo, Nang,” sabat ni Isiw.

No comments: