Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, October 30, 2018

Children poetry, Antonyms

Antonym 1
Ni Melchor F. Cichon
Oct. 30, 2018

 Si Tatay ro gaeaba.
Si Tatay ro gaplansa.
Si Tatay ro gatug-on.
Si Nanay ro gakaon.
Si Nanay ro gatong-it.
Si Nanay ro gamahjong.


Antonym 2
Melchor F. Cichon
Nov. 10, 2018

Ang Tatay ko,
Kung nasa kampo,
Brigadier General siya doon.
Pero kung nasa bahay,
Ang Nanay ko
Ang Commander-in-Chief.


Antonym 3 Rang Nanay si Felipe
Melchor F. Cichon
Oct. 23, 2018

Gahiyom-hiyom ako kon una ako sa baeay
Kapin pa gid kon una si Nanay ag si Tatay.
Rang Tatay gali si Annie,
Ag rang Nanay si Felipe.


Antonym 4
Melchor F. Cichon
Nov. 10, 2018


Maestro rang Tatay.
Pero ko
n una imaw sa baeay
Ginalekturan imaw ni Nanay.


Antonym 5
Ili-ili tueog anay,
Owa riya ring Tatay.
Igto imaw sa pangaywa nana nga baeay.
Ag sa mahjongan ro imong Nanay.

Ili-ili tulog muna,
Wala rito ang iyongTatay.
Doon siya sa pangalawa niyang bahay.
At sa mahjongan ang iyong Nanay.

Melchor F. Cichon.
Nov. 22, 2018

No comments: