Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, February 11, 2017

Para Kay Bing

Para Kay Bing

Kon ako eon lang nga isaea
Ag mahayag ro ugsad,
Ginapanumdom ko ikaw.
Ginapanumdom ko
Ro gabii nga daywa eang kita
Galingkod sa Tambak
Gatan-aw ku humbak
Nga gapaeapit katon.
Gapamati ku kanta it baeod
Nga amat-amat nga nagapalinong
Ku atong paminsaron.

Huo, ginapanumdom ko
Ro gabut-eak nga adlaw
Ag ro silak
Nga nagaharu katon
Sa adlaw-adlaw
Ag bisan ro asaw-asaw sa buean it Mayo
Ag ro bagyo kon Agosto.
Ginapanumdom ko.
Ag ginapanumdom ko
Ro oras nga maski mauean
Ginabakean mo ako't akong bueong
Ag maski madueomdueom pa hay ikaw gabangon
Agod ako hay eahaan it baeon.
Ginapanumdom ko ron.
Ginapanumdom ko
Ro atong mga unga sa anda nga pagdaeagko
Hasta mag-abot si Sean Marie sa atong euyo.
Raya tanan kon hidumdoman ko
Nagakaeaduea rang kahidlaw.
Rang kamingaw.
Rang kalipayan nagalig-on.
Pero kon umabot ro oras
Nga indi eon ako makadumdom,
Panumdumon mo man ako.

No comments: