Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, December 16, 2015

Gitanjali 20



Gitanjali 20
Rabindranath Tagore
Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon
December 16, 2015

Sa adlaw nga nagbuskad ro lotus, kanugon, rang piniino hay nagataeang-taeang  ag owa ako kasayod. Owa’t sueod ro basket ag owa pa gihapon ginainato ro bueak.

Makaron eang ag oman sangka kalisud ro humapon kakon, ag bumangon ako sa panamgo ag nabatyagan ro matam-is nga paeatandaan ku sangka makangangawang kahumot sa hanging habagat.

Ro makabueoyog nga katam-is ngato ro nagpasakit nga may pagkahidlaw sa tagipusuon ko ag sa panan-aw ko nga raya ro paginhawa it tig-ilinit nga nagausoy ku anang pagkumpleto.

Owa ako kasayod kato nga napakaeapit man lang gali, nga akon ra, ag ro perpektong katam-is ngara hay nagbuskad sa kaidadaeman kang tagipusuon.

No comments: