Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, January 06, 2016

Gitanjali 43

Gitanjali 43
ni Rabindranath Tagore
Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon/
January 6, 2016

Sa adlaw nga owa ko ginpahaom rang eawas, ag  sumoeod ka sa tagipuso-on ko nga owa’t pahisayod kaibahan it sangka ordinaryong grupo nga bagay,  nga owa ako kasayod, akong hari,  owa mo ginpermahan nga owa’t katapusan ro abu nga nagaaeaging oras sa kabuhi ko.

Ag makaron nga owa ginhungod hay nahayagan ko sanda ag hakita ko ring perma, nadiskobre ko nga nagawasaag ra sa tapo-tapo kahaeugay it mga padumduman it kasadyahan ag kalisud it  ordinaryong mga adlaw ko.

Ratong owa ginapaisot nga inunga kong paghampang sa tapo-tapo, ag ro mga eapak nga nabatian ko sa sueod hampangan ko hay rato man ro nagadanog  kaibahan sa mga kabituonan.

No comments: