Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, October 26, 2019

Maeara

Maeara
Ni Melchor F. Cichon.
October 25, 2019

Domingo it agahon. Nag-agto si Ambeth sa Maeara, daea-daea na ra tigawnan ag eago. Ro Maeara hay sangka linaw nga makita sa Sta. Cruz, Lezo.
Samtang gaeatay si Ambeth sa pilapil it Maeara, may habatian imaw nga boses: "Tabang, maeumos ako!"
Nagtueok si Ambeth sa lugar kon siin naghalin ro boses. Hakita nana si Itsong nga nagakapay-kapay sa pinakamadaeom nga parte it linaw.
Sangkaklasi si Ambeth ag si Itsong sa Lezo Elementary School.
Eumompat si Ambeth ag eumangoy paagto kay Itsong.
"Buyot sa alima ko, " hambae ni Ambeth.
Nagbuyot si Itsong sa alima ni Ambeth. Madasig nga nag-eangoy si Ambeth paagto sa binit it Maeara.
"Abo gid nga saeamat, Ambeth," hambae ni Itsong.
"Nagpasaeamat man ngani ako ay nakaagto ako riya sa Maeara agod mamunit. Owa eon abi kami't suea. Basi kon makadakop ako it puyo, may pinayukan ako nga suea sa ilabas."
"Sige, daywa eon lang kita nga mamunit."
"Ayos!"

No comments: