Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, September 21, 2019

Luwa

The following luwa were written by the 4th to 6th Grade School pupils of Agtatacay-Gutao Elementary School, Dingle, Iloilo during my Poetry Writing Workshop to them on Sept. 17, 2019 as part of the Extension Activity of St. Paul University Iloilo. 

Nagkadto ako sa Iloilo,
May nakita ako nga negro;
Ginpakdol ko ang iya ulo,
Nagbukol ang ulo ko.—Reva Valenzuela
***
Nagkadto ako sa Iloilo,
May nakita ako nga kalbo;
Ginhabuyan ko siya sang alo vera,
Para magtubo ang buhok niya.—Tiah Paudong
***
Nagkadto ako sa Iloilo,
Nakita ko si Lolo;
Ginpakdol ko ang iya ulo,
Natabug sa Kalibo. –Aira
***
Nagkadto ako sa harden,
Nakita ko ang kanding;
Ginhampak ko ang iyang kitin,
Nagkitin-kitin.-- Jan Paul Talamera
***
Didto sa poste,
May bukaw nga nangiti,
Sinalo sg ate,
Abe na tsukolate.—Lorenz Idong
***
Nagkadto ako sa balay ni maninay,
May nakita ako nga baybay,
Naglangoy ako pero indi gali ako kahibalo.
Nagtakas na lang ako.—Pearl Joy Ladoing
***
Didto sa Banati,
Nag-uran ka iti.
Nagdalagan ang mga ati,
Abi nanda tsukolate.—Joshua
***
Sa babaw sg poste,
May amo nga parangisi.
Nahadlok ako mag-agi,
Basi sukton na ako kinse. –Trexy
***
Ang akon crush dako mata;
Pirme lang loslos ang iya palda;
Siya gintawag nga Miranda.
Kun siya akon makita gapula akon mata. -- Miranda
***
Didto sa babaw sang doldol,
Gakanta ang apa;
Gapamati ang bongol:
Welcome to Agtacacay-Gutao Elementary School.—Miranda
***
Nagkadto ako sa Mindoro,
May nakita ako hanggod ulo
Kag may nakita pa gid ako nga barko.
Ginsakyan ko ini, nagtuwad ang barko. –Edison Apede
***
Nagkadto ako sa Negros,
May nakita ako nga murto;
Nakibot ako,
Iya gali ato sg lolo ko.—Dulce
***
Nagkadto ako sa balay sang akon pagkaisa,
Dala ko ang akon bola;
Ang akon pagkaisa naigo sa mata.
Kinulbaan ako basi akigan ako sang iya mama.-- Claire Caballero
***
Gusto ko sanang kunin ang bolpen mo,
Pero dumating ang Nanay ko.
Hindi ko yon tuloy nakuha.
Tumakbo na lang ako.--Khrishia Lyn
***
Nagkadto ako sa Iloilo,
May nakita akong kalbo;
Ginsumbag ko ang iya ulo,
Natabog sa karaha.
Gin-adobo na lang sg Nanay ko.—Alicia Rose
***
Nagkadto ako sa balay Ni Tatay Juan;
Ginbubudan ko ang iya sulog nga manok.
Gintusik niya ang akon ilong.—Unknown
***
Nagkadto ako sa Mindoro,
May nakita akong babaye,
Kun nakatalikod daw si Sharon Cuneta,
Pero kun nakaatubang daw si Elizabeth Ramsy.—Francis John Muyco
***
Nagkadto ako sa tulahulaan,
May nakita ako nga kalansay;
Ginsipa ko iya lawas,
Ginlagas ako ka white lady.—unknown

No comments: