Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, November 19, 2020

Ham-at Ikaw Pa?

 

Ham-at Ikaw Pa?*
ni Imelda Papin
Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon
Nov. 18, 2020

Ham-at ikaw pa ro ginausoy ko?
Ham-at ikaw pa ro ginahueat ko?
Ham-at ikaw pa ro ginapiniino ko?
Ham-at ikaw pa ro ginmahae ko?
Ham-at para kimo rang ginabatyag?
Kalipayang indi mapaparisan.
Ham-at ro pitik kang tagipusuon
Hay gapundo kon indi ka eon makit-an?
Ham-at indi mapahimtang kon indi ka mag-abot?
Ham-at ako nasakitan kon may unang mabatian?
Ham-at ikaw pa ro tanan?
Ham-at ikaw pa rang kinahang-ean sa kabuhi ko?
Ham-at ikaw pa Bing?
 
Ham-at ikaw pa Bing?
 
*This is not intended to be sung. I am just trying to translate it as a poem.
 

Minsan*
Imelda Papin

Minsan, dumarating sa buhay mo ang kabiguan
Minsan, ang pagluha ay di mo mapigilan
Minsan, nangyayari ang di inaasahan
Sa buhay mo, sa buhay mo
Minsan, parang ayaw mo ng ika'y mabuhay
Lungkot, ang s'yang naghahari sa iyong isipan
Minsan, nagtatanong ka sa iyong sarili
Anong nangyari sa buhay mo?
Minsan, umibig ng tapat ang aking puso
At nagtiwala sa kanyang mga pangako
Ngunit nakita ko, may iba siyang mahal
Minsan, anong sakit kung aking iisipin,
Ngunit di ko magagawang iwasan
'Pagkat sya lang ang inibig ng minsan.

 

Kon Amat
Imelda Papin

Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon
Dec. 5, 2020

 Kon amat, gaabot ro dimalas sa pangabuhi mo
Kon  amat, ro pag-euha indi mapunggan
Kon amat, nagakatabo ro owa ginapaabot
Sa kabuhi mo, sa kabuhi mo
Kon amat, ingko indi mo eon gustong mabuhi pa
Kamingaw ro nagahari sa imong piniino
Kon amat, ginapangutana mo ring kaugalingon
Ano ro natabo sa kabuhi ko?
Kon amat, gahigugma it tampad rang tagipusuon
Ag magsalig sa anang mga pangako
Galing hakita ko, may iba kang mahae
Kon amat, ano kasakit kon piniinuhon ko,
Ugaling indi ko malikawan
Bangod imaw eang ro ginahigugma ko.

*This is not intended to be sung. I am just trying to translate it as a poem.





  • Kung Liligaya Ka Sa Piling ng Iba
    Imelda Papin
     
    Simulat-sapul mahal kita
    nalalaman mo
    Walang-wala sa loob ko
    na iiwanan mo
    Buong akala ko’y hanggang wakas
    Bakit biglang nagbago
    Balat-kayo lamang pala
    Naniwala naman ako
    Kung liligaya ka
    sa piling ng iba
    At kung ang langit mo
    ay ang pag-ibig niya
    Tututol ba ako
    kung kagustuhan mo
    Sapat na ang minsa’y
    minahal mo ako
    May bakas ka bang nakikita
    sa aking mukha?
    Masdan mo ang aking mata,
    mayro’n bang luha
    May hinanakit ba ako sa ‘yo
    Sa palagay ko’y wala
    Ginusto mong magkawalay
    Wala akong magagawa
     
     
    Kon Malipayon Ka Sa Euyo it Iba
    Imelda Papin
    Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon
     
    Halin kato, mahae gid kita.
    Sayod ka nga
    Owa gid sa piniino ko
    Nga aywan mo.
    Pag-eaum ko owa’t katapusan.
    Ham-at gulpi nga nagbag-o?
    Gapakuno-kuno ka eang gali.
    Nagpati man ako.
    Kon malipayon ka
    Sa euyo it iba
    Ag kon ro eangit mo
    Hay ro pagmahae na,
    Makontra baea ako
    Kon kagustuhan mo?
    Husto eon nga kato
    Ginmahae mo ako.
    May makita ka baeang marka
    Sa uyahon ko?
    Tan-awa rang mata,
    May euha baea?
    May sakit-buot baea ako kimo?
    Sa panan-aw ko owa.
    Ginusto mo nga magbueag,
    Owa ako’t mahimo.

     

     

    No comments: