Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, September 15, 2022

Paskwa Eon Man

 

Paskwa Eon Man
ni Itsong
Sept. 14, 2022
 
Paskwa eon man
Ag abo rang madumduman
Kon mag-abot rayang tyempo.
Madumduman ko ro mga hapon
Kon siin kami kaibahan kang mga kabarkada
Nga nagapaeupok it kanyon nga butong.
Kaeueo-oy eang ro mga paka nga ginahimo namon nga bala.
Abo pa kunta nga namok ra andang nakaon.
Ag sa pag-abot it misa de gallo,
Agahon pa ako mabugtaw
Agod makamunot ako sa ang mga magueang
Sa pagsimba sa Simbahan ni San Isidro de Labrador.
Ag sa pag-uli namon sa baeay,
May mainit-init eon nga suman ag kape.
Ag sa pag-abot it Paskwa
Maagto ako sa baeay kang maninoy
Nga may pag-eaum nga makabaton ako't pamaskwa kana.
Ugaling sa pag-abot ko sa andang baeay
Hambaean ako kang maninay
Nga rang maninoy hay may gin-agtunan.
Mauli eon lang ako nga may mabug-at nga siki.
Mayad eang nga rang Lola Juana
Hay indi gid makalipat nga taw-an ako't bakod
Embes nga itangway nana't tuba.

No comments: