Total Pageviews

Search This Blog

Monday, December 14, 2015

Gitanjali 13



Gitanjali 13
Ni Rabindranath Tagore
Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon
December 14, 2015

Ro kanta nga gin-agtunan ko agod kantahon ko hay owa pa gihapon hakanta hasta makaron.

Naubos eon rang mga adlaw sa pagbinutang ag pagbinadbad kang kwerdas ku ang instrumento.

Owa pa gid mag-abot rang oras, ro mga tinaga hay owa pa gid maplastar; may una eang nga kalisod sa paghandum sa akon nga tagipusuon.

Ro bueak hay owa pa magbuskad; ro hangin eang ro gapanghayhay.

Owa ko pa hikita ra uyahon, ukon habatian ko ra limog; habatian ko eang ra anang mahinay nga eapak sa karsada sa atubang kang baeay.

Nagtaliwan ro bilog nga adlaw sa paglatag sa saeog ku anang lingkuran; apang owa masindihi ro kingke ag indi ko imaw makangay sa baeay ko.

Gakabuhi ako sa pag-eaum nga magkita kami; apang indi pa matabo ro pagkililita.


No comments: