Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, December 15, 2015

Gitanjali 17

Gitanjali 17
Ni Rabindranath Tagore
Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon
December 15, 2015

Mahueat eon lang ako sa gugma agod isurende ko rang eawas sa katapusan sa anang mga alima. Busa sobra eon gid nga naulihi ag saea ko ro makaruyon nga pagkalipat.

Nag-abot sanda nga may mga laye ag mga kodego agod kadenahan ako eagi-eagi; apang permi ko sanda nga nalikawan, bangod gahueat man lang ako sa gugma agod iampo rang eawas sa katapusan sa anang mga alima.

Ginbasoe ako it mga tawo ag gintawag ako nga owa't katuyuan. Owa ako magduhaduha sa kamatuuran ku andang pagbasoe.

Tapos eon ro mga adlaw it tinda ag tapos eon tanan ro mga ueobrahon para sa mga masaku. Ro mga nag-abot agod tawgon ako nga owa't kapuseanan hay nagpaeanaw nga mga maeain ra buot. Nagahueat man lang ako it gugma agod iampo ko rang eawas sa katapusan sa andang mga alima.

No comments: