Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, December 24, 2015

Gitanjali 28



Gitanjali 28
ni Rabindranath Tagore
Gin-Inakeanon ni Melchor F. Cichon
December 24, 2015

Matig-a ro mga sagabae, pero gasakit rang tagipuso-on sa oras nga samitan ko nga gob-on ra.

Kahilwayan eang gid rang gusto,  apang ro paghandum kara hay nahuya ako.

Sigurado ako nga ro owa’t katupong nga manggad hay una kimo, ag ikaw gid lang rang suod nga amigo, apang owa ako’t tagipuso-on agod silhigon ro paeara nga nagapuno kang kwarto.

Ro belo nga nagatakup kakon hay belo it tapo-tapo ag kamatayan; naugot ako, apang ginakupkupan ko it may pagmahae. Rang utang hay abu, rang kapaslawan hay pwerte, rang  kahuy-anan hay sekreto and mabug-at; apang kon magpaeapit ako agod mangayop’t kamaeayran ko, ginakurog ako sa kahadlok ay basi rang pangamuyo hay itao.

No comments: